Diablo IV açık betasının ardından, oyuncuların gönderdikleri geri bildirimler ile yeni güncellemeler yapıldı.

Mart ayının 17’si ve 24’ü arasında gerçekleştirilen erken erişim ve açık beta sırasında, Diablo IV’ün Korunak adlı küçük bir bölümü oyunculara açıldı. Bu süre boyunca 61.5 saati aşan bir oynama süresi, 29 milyardan fazla canavarın öldürülmesi ve 2.6 milyon Beta Kurt Bohçası kazanıldı. Oyuncular geri bildirimlerini paylaşarak geliştirme ekibine yardımcı oldular ve bu geri bildirimler ışığında haziran ayında çıkacak oyunun çeşitli düzeltmeler ve güncellemeleri yapıldı.

Diablo IV için yapılan yenilikler:

  • Mahzenler artık tamamlandığında her zaman bir sandık ödülü sunacak. Ayrıca bir zindan etkinliğinin ortaya çıkma şansı arttırıldı.
  • Bütün karakter sınıflarının çeşitli yetenekleri düzenlendi.
  • Bütün bölgeleri kapsayacak şekilde birçok zindanda geçilmiş kısımlardan geri dönme ihtiyacını en aza indirmek adına iyileştirmeler yapıldı. Zindan etkinliklerinin de ortaya çıkma şansı artık daha yüksek. 
  • T’chort, Malnok ve Vhenard gibi baş düşmanlar yakın dövüş karakterlerinin yaşadığı zorluk açısından yeniden değerlendirildi. Sonuç olarak saldırı ve dövüş mekaniklerinde değişikliklere gidildi. Kasap’ın zorluk seviyesi de yeniden ele alındı. Artık Dünya Kademesi III ve IV’te daha zorlu bir mücadele sunacak.
  • Çeşitli deneyim iyileştirme düzeltmesi yapıldı. Tüm sınıflar artık uygun bekleme sürelerine sahip kitle kontrolü bozma yeteneklerine erişebiliyor.
  • Sohbetin artık ekranın sol tarafında görüntülenmesi ve sans serif yazı tipinin yeni bir serif yazı tipiyle değiştirilmesi de dâhil olmak üzere kullanıcı arayüzüyle ilgili çeşitli sorunlar giderildi.
  • Ayrıntılı bilgi için blog yazımıza göz atabilirsin.