Oyun, canlı bir şehir hissi yaratmak için MMO özelliklerine sahip.
Nacon’un yaklaşan sosyal yarış oyunu Test Drive Unlimited: Solar Crown’ın keyfini çıkarmak için internete bağlı olmanız gerekecek. Hong Kong Adası’nın arazilerini gösteren bu yeni fragman, oyunda sunulan deneyimlerin genişliğini ve serinin geçmişinde büyük bir yer edinen MMO özelliklerini sergiliyor.
Basın bülteninde belirtildiği üzere, “Sürüş esnasında her zaman çevrenizde başka oyuncular olacak, bu da canlı ve nefes alan bir şehir hissi yaratıyor. Test Drive Unlimited’da otomobil sevgisi, galerilerde ve atölyelerde diğer oyuncularla sohbet ederek hayalinizdeki otomobili konuşabileceğiniz, onu nasıl özelleştireceğinizi veya yükselteceğinizi tartışabileceğiniz sosyal bir deneyim olarak da yaşanıyor.“
Elbette, tüm bunlar her zaman online olma zorunluluğu ile birlikte geliyor: “Birçok nedenden dolayı, bu sosyal özellikler sürekli olarak çevrimiçi veritabanlarına bağlı bir altyapı gerektirir: lider tabloları, yarışlar, envanterler, moderasyon, canlı etkinlikler, hile önleme önlemleri ve genel oyun deneyimi. Bu nedenle Test Drive Unlimited: Solar Crown oynamak için internet bağlantısı zorunludur.“
Bu, oyunun ağır bir şekilde çevrimiçi odaklı olması nedeniyle şaşırtıcı değil, ancak bu, Nacon’un ve PSN’in sunucularına bağlı olacağınız anlamına geliyor.
Yine de, oyunun geliştirme sürecinin iyi gittiği anlaşılıyor. Geliştirici ekip, bir geliştirme notunda, büyük toz bulutlarını WRC oyunlarından bu paylaşımlı sandbox ortamına aktarmada zorlandıkları için bu arazi oyunundaki partikül efektlerini optimize etmeye çalıştıklarını belirtiyor. “Bu efektleri entegre edip optimize etme üzerinde çalışmaya devam ediyoruz” diyorlar. “Bu, arazi sürüşüne önemli bir derinlik katıyor, ancak aynı zamanda kaynak ve performans açısından yoğun.“
Bununla birlikte, sona yaklaşıyor olduklarından eminler: “Birkaç kez bir çıkış tarihi düşünülmesine rağmen, Test Drive Unlimited: Solar Crown deneyiminizin olabildiğince akıcı, kararlı ve eğlenceli olmasını sağlamak için gereken zamanı ayırmak istiyoruz. Birçoğunuz bunu zaten bize belirtti: beklentilerinizi karşılayan bir oyun çıkarmak için zaman ayırın. Bu nedenle, sunucu altyapısının kararlılığı ve oyunun performansının optimizasyonu gibi çeşitli alanlarda yoğun bir şekilde çalışıyoruz.“